I Go Chop Your Dollar – Nigerian 419 Scam Music Video (Humor)

I just watched this hilarious music video “I Go Chop Your Dollar”, hosted on Youtube, featuring a song performed as though it was sung by one of those 419 Nigerian scammers.

The lyrics, deciphered by CrunchGear, are as follows. You’ll need it because in the manner of a typical Nigerian scam, the sentences are replete with grammatical errors so it’s hard to catch what they’re singing.

I Go Chop Your Dollar

I don’t suffer no be small
Upon say I get sense
Poverty no good at all, no
Na im make I join this business
419 no be thief, its just a game
Everybody dey play am
if anybody fall mugu, ha! my brother I go chop am

Chorus

National Airport na me get am
National Stadium na me build am
President na my sister brother
You be the mugu, I be the master
Oyinbo I go chop your dollar, I go take your money disappear
419 is just a game, you are the loser I am the winner
The refinery na me get am,
The contract, na you I go give am
But you go pay me small money make I bring am
you be the mugu, I be the master… na me be the master ooo!

When Oyinbo play wayo, them go say na new style
When country man do im own, them go de shout bring am, kill am, die!
Oyinbo people greedy, I say them greedy
I don see them tire thats why when them fall enter my trap o!
I dey show them fire

Filed in Entertainment, Humor, Video.

Leave a Reply

